Türkiye'de satılan İsrail markalı ürünler tam liste! İsrail malları listesi 2021

İsrail'in Mescidi Aksa'da Kadir Gecesi uyguladığı şiddet sonrasında tepkiler peş peşe gelmeye devam ediyor. Filistinli Müslümanlar işgal altında olan Mescidi Aksa'da nöbet tutarken dünyanın birçok ülkesinden de İsrail'e derhal bu işgalden vazgeçmesi çağrısı yapılıyor. Türkiye'de ise sosyal medya üzerinden İsrail mallarına boykot kampanyası başlatıldı. Peki Türkiye'de satılan İsrail markalı ürünler neler?

Melek Eren
Melek Eren Tüm Haberleri

İşgalci İsrail'in Mescidi Aksa'daki şiddeti bitmek bilmiyor. Mescidi Aksa avlusunda nöbet tutan Filistinlilere bu sabah saatlerinde İsrail polisi yeniden müdahale etti. Filistin Kızılayı yaptığı açıklamada İsrail polisinin yaptığı Müdahale sonucunda yüzlerce Filistinli yaralandığını duyuruldu. İsrail'in şiddetine dünyanın birçok ülkesinden tepki gelirken en büyük tepkiyi ise yine Türkiye gösterdi. Sosyal medyada Türkiye'de satılan İsrail markalı ürünlere boykot çağrısı yapıldı. Peki İsrail malları listesi nasıl? Türkiye'de satılan İsrail markalı ürünler neler? Türkiye'de satılan İsrail malları tam liste 2021 ve detaylar haberimizde...

NOT: LİSTE İÇERİSİNDE TÜRKİYE'DE SATILAN İSRAİL MALLARI VE İSRAİL'İ DESTEKLEYEN AMERİKAN ÜRÜNLERİ YER ALMAKTADIR

Türkiye'de satılan İsrail markalı ürünler 2021

Giyim Sektörü: Timmy Hilfiger Nike Adidas Vakko Polo Ralph Lauren Parizyen Müjde Hugo Boss Calvin Klein Levi’s Timberland Lumberjack Giorgio Armani Lee

Gıda Sektörü: Danone Maggi Jacobs Banana McDonald’s Burger King Knorr Calve Komili Becel Sırma Rama Sana First Sakız Falım Kraft Fritolay Milka Ruffles Doritos Lays Cheetos

İçecek Sektörü: Coca Cola PEPSİ Yedigün Sprite Fanta Schweppes Damla Su Sırma Hayat Danone Cappy Meyve Su Sensun Akmina

Temizlik Sektörü: Ace (Çamaşır Suyu) Air Wick Ajax Aldays Alo (Çamaşır Tozu) Ariel (Çamaşır Tozu) Axe Calgon Carrefour Cıf Clear (Şampuan) Clit Bang Colgate Dettol Domestos (Çamaşır Suyu) Dove Elidor (Şampuan) Fairy Finish Head & Shoulders Hacı Şakir Ipana (Diş Macunu) Jhonsons Baby Loreal (Şampuan) Lux Max Factor Nıvea Omo (Çamaşır Tozu) Oral-B Orkıd (Özel) Palmolive Pantene (Şampuan) Prıma (Bebek Bezi) Rejoıce (Şampuan) Prima Protex Rejoice Rexona (Şampuan) Rinso (Çamaşır Tozu) Sensodyne Signal (Diş Macunu) Unilever Viecnetta Vileda Vanish Vaseline Veet Vim Yumoş

Teknoloji Sektörü: IBM Intel Dell Nokia Icq IPhone Windows

10 May 2021 - 14:58 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Canlı Haber Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Canlı Haber hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Canlı Haber editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Canlı Haber değil haberi geçen ajanstır.

285

Çağan - bir kere bunların çoğu yanlış bunlardan bir kaçı danone fransanındır.nike ABD nindir.lumberjjack italyanındır.Adidas ise almanya malıdır.Nokia ise yanılmıyorsam Finlandiyadır.Bunların hepsi israil malı olsaydı israil ekonomisi 30 trilyon dolar olurdu .lütfen herşeye hemen inanmayıp bir araştırıp öyle inanalım.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Ekim 16:30
284

E...a... - Esasında alternatif yerli ürünler mevcut.

Çamaşırlar icin bingo,peros boron.

İçecekler de, didi, no on ve torkunun ürunleri

Sütaş, dost

Şampuan, dp şampuan ve sac kremleri,

Dalan d olive şampuan ve sac kremleri, duru sampuan ve el sabunlari,

Diş macunları; Eyup Sabri Tuncer( florürsüz doğala yakındır)

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Ekim 22:52
282

Melike - Biz Cola almayı istiyorduk ama alamıyorduk o yüzden annem dediki no on alabiliriz dedi bizde aldık Torku nun ve ben tadına baktım Cola gibi ama meyve suyu ama çok asidi vardı o yüzden içmemiştim ve bende pringles cipsi almak istiyordum ama annem izin vermedi çok merak ediyordum bimden merak etmiştim ?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Ağustos 20:19
281

Melike - Kardeşim annemle bime giderdik ama en çok danoneyi alıyorduk bide sonra bizim küçük bir bakkal var oradan danino alırdık Falım sakızı alırdık ????

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Ağustos 20:09
280

Melike - Aynen bende katılıyorum bu duruma çok üzülüyorum Melike adaşıma katılıyorum bizde clear'ı blendax'ı danoneyi alıyorduk ? bizde çünkü bilmiyorduk.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Ağustos 20:07
279

Rumuz - araştırın bulursunuz nutella yemeyin torku alın nuga alın cola içmeyin niğde gazozu çaykur didi için mecdonald burger king yerine ekrem coşkun köfteci yusuf isteyen her türlü bulur çamaşır makinası için peros erimatik boron bu konularda aşırı hassas olan kimseler zaten bulur pepsi içme uludağ iç müslüman

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 30 Temmuz 20:04
271

Melike - Bizde mesela biliyorum eskiden beri bu İsrail'in böyle olduğunu yani demek istediğim şu eskiden biz danone alırdık çünkü bilmiyorduk ama sonra öğrendik ve bir daha almadık nescafeyi de biz alıyorduk ?

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Haziran 05:38
270

Ayşen - Hepsi burada ,Trendyol,gitti gidiyor ,bunlar İsrail'e destek oluyor mu ?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Haziran 16:08
269

Aysecik - Yahudiler tarihte bir çok kez Allahın lanetine uğramıştır. Kendi kardeşleri Yusuf (a.s.) kuyunun içine atan bir toplumdan, atalari olan Yehudanin soyundan (çoğunluklu) turemis nankör kopeklerden olusan Israelin hesap gunu yakindir. Bunlar maalesef Yakubun (a.s.) soyundan gelen yoldan çıkmış azgin kardeslerin soyundandir. Babaları, Efendimize (sav) akrabadir, müslümanlar ile kendi dinleri arasındaki fark bir çizgiden ibarettir. Domuz yemezler oruç tutarlar erkek çocukları sünnet ederler. Yahudiler değilde Yusufiler olmuş olsaydı dünyanın orta Doğunun şu an ki hali nasıl olmus olurdu acaba? Yakup (as) kör etti bunlar babalarına atasina faydasi olmayan bir kabilenin geleceği nasil insa ettiklerine bakın. Ben Yahudi ve Israilliyi aynı millet olarak gormuyorum zaten. Merhamet denilen bir sey yok bunlarda, olsaydı zaten Yusuf (as) kuyuya atmazlardi. Merhamet en güzel ahlaktır imandir. Merhamet edesiniz ki merhamet görenlerden olunuz.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 19 Haziran 12:16
283

Manyakbulan - @Aysecik 269 nolu yoruma cevabı: sen kafayı yemişsin bilader

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 31 Ağustos 02:44
267

Ehi - Arkadaslar Allah herşeyi görendir kalpleri bilendir karınca misali boykot etmeye devam ve dua kardeşler bol bol dua inşaallah

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 18 Haziran 11:10
262

Oencue - 729 ile başlayan barkod'lar israil malı diye yazılmıştı. İnternette araştırırken gördüm. mesala sırma suyun barkoduna baktım. 729 ile başlamıyor. benmi yanlış anladım rastgelemi yazılıyor. arkadaşlar anlamıyorum. Çok afedersiniz sanki israil malı yiyor israil malı boşaltıyoruz. nedir. gerçekten bilen varsa tam olarak açıklasın. Her zaman yerli üretim inşallah destekliyorum. yukarıdaki liste ne derece doğru anlayamadım. mesala nescafe israil idi. Bu nedenle mecbur kalırsam Jacobs alıyordum bu sayfada Jacobs'da israil çıktı. Eğer bilmeden rastgele yazılıyor ise kul hakkına girmeyin lütfen. Zalimler için yaşasın cehennem....

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 31 Mayıs 00:28
272

. - @Oencue 262 nolu yoruma cevabı: türküyi de üretilip parası ve markanın asıl sahibi israil olabiliyor ya da başka bir ülkede üretilip paraso isaril kazanıyor

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Haziran 20:49
268

Er - @Oencue 262 nolu yoruma cevabı: Risale i Nur talebesisiniz galiba

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 18 Haziran 13:11
266

Hayrolsun - @Oencue 262 nolu yoruma cevabı: kardeşim barkod olayı hakkında israil hollanda gibi ülkelerden dünyaya ihracat yapıyor yani o barkodlarda üretimi yapan değil ihrac eden ülkenin kodu yer alıyor. İsrail bu kodu değişmenin zor olduğunu bildiği için böyle bir yol izlemekte.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 09 Haziran 10:38
263

Sincap - @Oencue 262 nolu yoruma cevabı: 729 borkod numarası ile başlayan mallar İsrail'ide üretilmiştir .Yani İsrail'in ülke numarasıdır bu .Bunun dışında İsrail 'de üretilmeyen fakat yine İsrail malı olan ürünler var .Bunlarıda internetten araştırın.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 02 Haziran 02:58
261

Bilinmeyen - Unilever şirketi Hollanda'nın değil miydi

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 31 Mayıs 00:06
258

İsyan Ya Isyan - Bu listeye akla gelen her yabanci marka israil ve abd menşeli ürünler diye rasgele hazırlanmış. Baktığın zaman avrupa ülkelerinin de malları var. Biraz daha bilinçli hazırlayın listeleri. Milleti kandırmayın... Inadına yerli

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 28 Mayıs 17:16
273

. - @İsyan Ya Isyan 258 nolu yoruma cevabı: kazancı israile giden mallar amerika da üretilip kazancı israile gidiyor ya da türkiye de üretilip kazancı israile gidiyor

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 25 Haziran 20:51
264

Muhabbet Tayfası - @İsyan Ya Isyan 258 nolu yoruma cevabı: derin bir araştırma ile israilin kendilerini destekleyen şirketleri onure ettiklerini görebilirsiniz. ayrıca her bir yahudi diğer bir yahudiyi gözetir. biz müslümanlar gibi birlik olmayı beceremeyen insanlar değiller. kapsamlı bir boykot projesini yürüten ekipte olan biri olarak söylüyorum. instagramdan 'muhabbet tayfası' isimli sayfayı takibe alırsanız yakında boykot listelerini yayınlayacağız. uzunca ve titizce araştırmalar devam ediyor halen.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 06 Haziran 00:35
257

İsyan Ya Isyan - Bu mallarin büyük çoğunluğu almanya isveç isviçre ingiltere italya fransa amerika vs menşeli mallar. Israil menşeli diye insanları kandırmayın. Hem boykotu önce devlet yapsın. Bu mallar israil menşeli ise sokmasın ülkeye. Tamam Ben her zaman yerli üretim kullanmaya dikkat ettim. Bazen bu malzemelerden alabiliyoruz. Bize gerçekten israil menşeli ürünler lazım. Herkes liste yayınlıyor. Açıp bakıyoruz mal başka ülkenin ürünü çıkıyor. Bunu bile cahilce yapıyorsunuz. Adam gibi israil mallarını yayınlayın biz de elimizden geldiğince almayalım. Inadına yerli

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 28 Mayıs 17:10
274

. - @İsyan Ya Isyan 257 nolu yoruma cevabı: atatürk zamanında belirlenmiş bir yasa var ürün herhangi bir sakınca içermediği sürece satılamsı yasalar ile korunmuştur

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Haziran 20:52
252

Karizma - sensodyne japonya kaynaklı bir firma mı israil malı mı anlamadım

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 25 Mayıs 22:55
251

Gariyb - Müslüman özüyle sözü ile müslümandır.Allaha ve rasülüne teslim olmuştur.Allah'ın lanet ettiği israile karşı mü'min her an cebhe almak mecburiyetindedir.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 25 Mayıs 16:03
249

Veysel - Israilin de cok umrundaydi sizin mal alip almamaniz , anca otu boju biykot edersiniz,birazda nasil uretebiliriz,neden uretemiyoruz bunlata uğraşın, gotunuzde don yok filistinin derdine düşüyorsunuz

Yanıtla . 5Beğen . 19Beğenme 24 Mayıs 10:08
265

Muhabbet Tayfası - @Veysel 249 nolu yoruma cevabı: siz böyle konuşarak hayatınıza aynı şekilde devam ediniz. sizin zihniyetinizdekiler bizler filistine destek verince de boş iş diyorlardı. sesimiz duyuldu. her müslüman kendinden mesul. herkes bi yerlerini örtecek donu bulur yerlisi var. israil ve destekçi markalardan vaz geçince aç kalınmıyor. ne kadarından feraget edebilirsek bir darbedir. dediğiniz gibi nasıl üretebiliriz konusu da ancak böyle boykot edip yerli şirketlerimizi desteklersek ekonomik olarak büyürüz ve ihracata adım atmak isteyenler cesurca harekete geçebilir. birileri umutla üretmek isteyebilir. yapıcı olma derdinde olun biraz.

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 06 Haziran 00:39
260

Ata - @Veysel 249 nolu yoruma cevabı: Tepkini koyacak kadar cesur ve imanlı değilsen. Tepki koyan imanlı insanların önünü kesme. Şeytanmışım nesin anlamadın

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 30 Mayıs 05:16
254

Rvz - @Veysel 249 nolu yoruma cevabı: Ne kadar iğrenç bir zihniyetiniz var yazık.

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 28 Mayıs 00:46
248

Türkevladı - İsrail ürünlerini boykot edelim tabi. Ama İsrail'in en büyük pazarı Türkiye. Bunu müsebbiblerini de sorgulamak lazım. İsrailin içme suyu Türkiye den.. en büyük silah ticareti Türkiye ile.. tarım da bile israil tohumlarının sözü geçiyor. Elhamdülillah müslümanız tmm da sorgulamamiz gereken İsrail'den önce yahudi dostu olan vatandaşlar.. ve onları yücelten medya.. ve komşumuz, arkadaşımız akrabamız.. saygılarımla..kahramanlar bir kere, korkaklar her gün ölür..

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 23 Mayıs 23:49
247

Elo3792 - hepsi kaliteli oluyor elbetteki bizde istemeyiz israil malı ama türk malları kaliteli değil elidor kullanıyorduk pantane geçtik pantane de israil malıymış

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 23 Mayıs 13:31
255

Rvz - @Elo3792 247 nolu yoruma cevabı: Arayıp bulacağiz

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 28 Mayıs 00:49
246

Ozlem - O ürünler bize ithal gelmiyor birçoğunun Türkiye de fabrikası var orada ekmek yiyen milyonlarca insan var onlar ne yapacak, daha iyisini ürettikte almadıkmı tek taraflı düşünmeyin hiçbirşeyi

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 23 Mayıs 09:10
256

Rvz - @Ozlem 246 nolu yoruma cevabı: İsrail'in mallarıni satarak gelen parada hayır mı olur Allah aşkına helalinden iş bulacaklar.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 28 Mayıs 00:50
245

Kudüs Kardesligi - Kıymetli arkadaşlar yazılarınızın birçoğunu okudum. Yazdiklarinizda her birinizin haklılık payları var. Her biriniz çok samimisiniz. Hepimizin içi yanıyor. Ben sizlere peygamberimizin bir sözünu hatırlatmak isterim. ^ Bir yerde bir kötülük gördüğünüzde elinizle düzeltiniz, gücünüz yetmiyorsa dilinizle düzeltiniz, buna da gücünüz yetmiyorsa kalbinizle bugzediniz,ki bu da imanın en zayıf olanidir.^ şu anda ne yapabiliriz o insanlara karşı en basit usul ile bugzumuzu belli ederek ürünlerini almamak. Uzun vadede ne yapabiliriz ona da bakmalıyız. Eminim bircogunuz genç kardeslerimsiniz. Ben ne yapabilirim ne üretebilirim, ne geliştirebilirimin derdinde olmalıyız. Tembelliğimizin, bananeciligimizin, ben ne yapabilirim ki diyerek kacislarimizin vebalini ağır ödeyebiliriz , Allah korusun.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 23 Mayıs 09:02
244

Cahit Aksu - Allah israili kahır etsin allah'ın laneti uzerilerinde olsun kahrolsun israil ve kopekleri laham fareleri pislikler

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 23 Mayıs 00:49
243

Eminolamadim - Yüzde yüz doğru mu bu liste adidas İsrail'i boykot için İsrail liginden sponsorluğunu çekmiş mesela bilemedim

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Mayıs 14:49
275

. - @Eminolamadim 243 nolu yoruma cevabı: gösteri olabilir bir site de gördüm adidas tişörtlerine istediğin şeyi yazıyorsun ve sipariş geliyor her dini yazabiliyorsun ama islam-müslüman yazınca kabul etmiyor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Haziran 21:00
242

Ahmet - Bütün fabrikaları sat sat sonra alma komik o fabrikalarda babalarımız abilerimiz çalışıyor

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Mayıs 14:14
276

. - @Ahmet 242 nolu yoruma cevabı: malesef türkiyenin ekonomik durumu daha osmanlının son dönemlerinden itaberen sallantı da ve biz yine bu ekonomiyle bir şeyler yapabiliyorsak bence yine de şükretmeliyiz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Haziran 21:01
240

Oglak - Biz almazsak satilmadigi icin yeni bir sozlesmede uygulanmaz ve muslumansak eger haram oldugu icin kullanmamamiz lazim kolaya kacmak icin onu bunu bahane etmeyi birakin almamaya calisin herkes elinden geleni yapsin hesap var obur dunyada oraya tek bir turk mali sokmuyorlar neden acaba bi dusunun

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 22 Mayıs 09:43
239

Deniz34 - Sevil parfümeri yide ekleyin buraya onun sahibi de Yahudi

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Mayıs 22:13
238

Ws - BİZDE UYANIK OLUP ONLARIN YAPTIKLARINDA DAHA KALİTELİ ÜRÜNLER YAPALIM Kİ ONLARIN ÜRÜNLERİNE MUHTAÇ OLMAYALIM

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 20 Mayıs 17:05
237

Yusuf Seraslan. - 2 dünya savaşında japonya yerle bir oldu sırf paraları dışarı gitmesin diye insanlar ot yedi. Şimdi ise dünyanın zengin ülkelerinden biri. Bizde bu İsrail ve ABD mallarını almayalım. Türk malların dan aynı özelliklerde olan ürünler var onları alın derim. Çok etkisi olur.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 19 Mayıs 23:30
234

Eray Pehlevan - Abi almayalım da ne yapalım. Her şeye İsrail malı demişsiniz. Hadi hepsi İsrail malı diyelim. Eee ne kullanıcaz almazsak. İntel ve Windows İsrail malıymış. Şu an bilgisayarında oyun oynayacağım diye İntel Core i7 ve özellikleri çok iyi diye Windows işletim sistemi kullanıp da İsrail malı almayın diyen bir sürü kişi olduğunu biliyorum. İsrail'i destekliyor diye Amerikan mallarını da yazmışsınız. Kullanmıyorum diyenler, bir daha almayacağım diyenler hiç boşuna yalan söylemeyin.

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 19 Mayıs 13:20
232

Aynur Türk - Bunlara verdigimiz paralarla bomba silah alip filistinli musluman kardeşlerimize saldırıyorlar . Almayin paylasin haram hep onlar .

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 21:52
230

Boykota Evet - Sen İsra malını boykot edip Türk malına yöneldim mi yooo sonra işe yaramıyor de senin kadar bencil ve ahmak kimse yok üzerine alın

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 18 Mayıs 18:02
226

Yorgun - Bunlar İsraili se biz ne ise yariyoruz yönetici olarak

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 12:26
225

Zombi - Boykotla cidden bi yerlere varabileceklerini sananlar var yazık. ülke ödemiş zaten vergisini parasını neyin kafası ?

Yanıtla . 3Beğen . 13Beğenme 18 Mayıs 11:16
277

Insan - @Zombi 225 nolu yoruma cevabı: En azından safımızı belli ederiz, karınca misâli , karınca olmak büyük bir utançtır islam ve türk birliğine ama ne yapalım ?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 28 Haziran 13:00
235

Tanımadığın Biri - @Zombi 225 nolu yoruma cevabı: Asıl sana yazık. Daha düzgün konuşamıyorsun. İsrail boykotla durdurulunca göreceksin nerelere varılıyormuş.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 19 Mayıs 20:13
224

Güneş Doğar Elbet - Merhabalar ,

Zaten çoğu ürünü normalde kullanmıyorum. Sağlık için fakat sizin boykot etmenizle olmaz cahilce davranış,Yerli üretim desteklenirse.Bu ürünler kendi ülkene girmez ( Biraz fazla zor ). Şimdi boykot etseniz ne yazar kendi esnafinizi zarar verirsiniz.Bakin Suudi Arabistan türk mallarını ülkesine sokturmadi ürünler baskan ulke üzerinden gitti (Ama made in

Turkey ) silindi, Ayrıca çocukların ölmesine karşıyım dünyanın neresinde olursa olsun, Ama Filistin yönetimi kendi gibi musluman olan Uygur Türklerine yapılan zulmü destekledi ve cin hükümetini yaptığı zulumde haklı buldu ..Uygur Türkleri için Çin içinde bukadar tepki gösterin ..Dünyada Temiz olan sadece çocuklar ölmesin ..Son olarak Cumhurbaskani; Sn.Erdoğan 2005 yılında dönemin İsrail Başbakanı Ariel Şaron’la Başbakanlık Konutu’nda bir araya gelmişti. Şaron Erdoğan’ı “Yahudi milletinin başkenti ve İsrail’in başkenti Kudüs’e hoşgeldiniz” ifadeleri ile karşılamış Erdoğan da bu sözlere dostça yanıt vermiş ve iki lider el sıkışmıştı...

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 09:43
236

Tanımadığın Biri - @Güneş Doğar Elbet 224 nolu yoruma cevabı: Filistin'in Uygur Türklerine uygulanan zulmü desteklediğiyle ilgili kanıt verir misin lütfen? Ayrıca Erdoğan ne yapsaydı adamın suratına mı tükürseydi? Erdoğan'ın ne kadar saygılı, gururlandırıcı davrandığını bilmiyor musun? Oradan tek bir nefret söylemiyle ayrılmasını mı isterdin? Biraz mantıklı ol lütfen.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 19 Mayıs 20:23
231

Ahmet - @Güneş Doğar Elbet 224 nolu yoruma cevabı: nerden biliyon çin hükümetinini yaptığı zulmde haklı bulduğunu mk hani bi delilin varmı belgen kanıtın varsa konuş onlara para kazandırıp daha fazla silah alıp onlarca kişiyi katletmelerini destekliyorsan bence senin insalığın haysiyetin karakterin cahil

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 21:39
223

Birisi - Yahu bu almayı mesajı yazdığınız telefon bile İsrail mali almayın kullanmayın derken bile kullanıyorsunuz

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 18 Mayıs 08:44
227

. - @Birisi 223 nolu yoruma cevabı: birsürü var zaten nasıl kaçacağız?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 14:22
222

Mehmet Selim Polat - YERLİ TÜRK MALI KALMADIÇOK FABRİKALAR SATILDI.BEN İSRAİL MALI ALACAĞIM.TİCARET GÜNAH DEĞİLDİR.İSRAİL.HÜKÜMETİN DOSTUDUR.

Yanıtla . 0Beğen . 25Beğenme 18 Mayıs 07:21
228

Bi̇li̇nmeyen - @Mehmet Selim Polat 222 nolu yoruma cevabı: salak mısın Müslüman kardeşlerin ölüyor

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 16:10
221

Ubeyde Talha - Zaten bütün markalar hepsi İsrail ile iş ortağı dünya İsrail'e ait Hristiyanları Amerikalı da onlar yönetiyor ekonomiyi de dunya onlarınsa cennet'te bizim o yüzden cennete gitmeye cabalayalim namazlarımiza vakit ayıralım ki o sonsuz cennete kavuslaim sadece dünya hayatında sabredecegiz DÜNYA KÖTULERE CENNEY İYİLERE CEHENNEMDİR AMA AHİRETE HER SEY TERSİNE DÖNCEKE

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 18 Mayıs 02:58
216

Dünya - Bunların ürünlerini alarak satarak yiyerek içerek kullanarak müslüman olarak bir yere varamayız.Ne kazandığımız paradan hayır görürüz ne de yediğimiz lokmadan fayda. Silahla topla tüfekle olmaz sadece savaş.Bir duruşumuz olmalı yerli üreticiyi destekleyip büyütelim.Bunları kullanmazsak ölmeyiz ama onlar bizim paramızla bize kurşun sıkıyor çocukları öldürüyor.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 17 Mayıs 16:32
215

Eyyüp - ben bunlara inanmıyorum hatta çoğunu söyleyeyim dell abd malı nokia finlandiya malı burger king brezilya malı vakko yahudilerin ama türk yahudilerin knorr alman malı prima abd malı ace abd malı yedigün ispanya malı domestos ingiltere malı finish abd malı ıbm intel abd malı danone fransa malı pepsi abd malı ruffles abd malı doritos mısır malı lays abd malı cheetos TÜRK malı umarım yardımcı olmuştur (burada hiç israil markası YOK!)

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 17 Mayıs 15:15
278

Tester - @Eyyüp 215 nolu yoruma cevabı: ona bakarsan cocacola da abd malı abd üstünden şirket açmaları israli malı olduığu gerçeğini değiştirmiyor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Temmuz 18:05
229

Bi̇li̇nmeyen - @Eyyüp 215 nolu yoruma cevabı: Anlamıyorsun galiba amerika ile onların iş birliği yapıp bir olduğunu

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 16:13
217

@[email protected] - @Eyyüp 215 nolu yoruma cevabı: Bu listedeki çoğu malın kurucusu aslında farklı ülkeler ama hisselerini satınca marka sahibi ülke değişiyor. Mesela Komili: Türkiye'nin olmasına rağmen hisselerinin %55' ABD'ye satıldı.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Mayıs 17:05
214

Arda - Bunların malların almayın nolur bu konuda herkezi bilgindirelim ALLAH onları kahretsin (amin.)

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 14:56
213

Arda - İtrail markası kullalanları uyaralım ama eğer çok seviyorsa "kişi seydiği ile beraberdir" onların mallarını seven yakında onlarıda sever onların yerinde cehennemdir!!! yüzsüz olmayan kullanmasın ALLAH onların belasını versin (AMİN.)

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 17 Mayıs 14:51
212

Eyyüp - lan windows var sadece bilgisayarda başka bilgisayar yokki hem iphone abd'nin

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 17 Mayıs 14:50
211

Almanya Dan Idris - Sevgili kardeşlerim,

Avrupada yaşayan biri olarak, bunu yapmak bi hayli zor..

Türkiye de yaşayanların azda olsa bir avantajı var.. Yerli muadil ürünler mevcut.. onları almak tercih edilmeli. Lakin, Herşeyde olacağı gibi, burda da, hammadde üreticileri yine onlar..

Azda olsa, imkan mevcut. değerlendirmek lazım..

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 14:13
210

1234 - İsrailin bu son yaptığı Filistin saldırısından sonra çok ağır oldu ve bir bilgi daka ekliyeyim barkodunda 729 yazan ürünleri ALMAYIN ÇÜNKÜ O MALLAR İSRAİL MALIDIR

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 13:59
209

Dost Canlisi Degi - almayin diyorsunuz kolay diyorsunuz da bu firmalarda calisan binlerce insan var bu insanlar siz almayinca bu fabrikalar kapanacak bu insanlar issiz cocuklari ac kalacak karni tok ken ne kadar kolay konusmak degilmi birinizde kalkip demihor suadamim cocugu ac hadi bu ay maasimi ona verecegim bir yerde hepimiz bencil iz degilmi körüz kötü yüz isimize geldigi gibi goruyoruz simdi gecmise donup bakildigindada arastirin filistin dediginiz yerde pkk kamplari vardi orda yetistirilip turkiyeye gonderildi tamam cokuklar oluyor analar oluyor ama sunu unutmayin cani veren de allahtan alanda savas bu bizde yilalrdir aslinda bir savas icindeyiz yuzlerce sehit verdik denildigi gibi sadece 45 saniye kahraman oldular

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 17 Mayıs 13:54
220

... - @ Dost Canlisi Degi 209 nolu yoruma cevabı: CANI VEREN DE ALLAH ALAN DA AMENNA..

LAKİN KAÇIRDIGIN NOKTA ŞU KARDEŞ:

RIZKI DA VEREN ALLAH.. LANETLİ KAVMİN KİRLİ PARASI DEĞİL..

SEN KARDEŞ KANIYLA YIKANAN PARAYLA YEDİĞİN LOKMA HELAL Mİ SANIYOSUN

KÖTÜYÜZ KÖRÜZ DİYİP KABULLENMEK YERİNE DEĞİŞİMİ BAŞLATAN OL SEN DEĞİŞTİRMEK İÇİN ADIM AT İYİLİKLER ÇOĞALSIN SENİN SAYENDE..

İYİLİK İYİLİĞİ DOĞURUR

HERKES KAPISININ ÖNÜNÜ SÜPÜRSE HER YER TERTEMİZ OLUR

İYİ BAK

İYİ GÖR

İYİ OL

ÖRNEK OL

HEM KURTAR HEM KURTUL...

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 18 Mayıs 01:04
208

Berrin Nisa - Artık first sakızı falım sakızı signal dış macunu benim için yok

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 13:13
253

Matze - @Berrin Nisa 208 nolu yoruma cevabı: en güzeli tipitip

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 27 Mayıs 22:16
206

Ayşe Berra Öner - Yaptıkları kötülükleri cehennem ateşinde ödeyecekler.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 12:59
204

Hazan - Bunların çoğu israil malı değil neden israil malı diyorsunuz içinde çoğu abd İsviçre Fransa yani dış ülkelerin tüm mallarını nie israil malı altında yazdınız onu anlmadm ...

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 17 Mayıs 11:32
218

Tg - @Hazan 204 nolu yoruma cevabı: sahıplerı israil asıllı

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 19:46
200

... - yalnız abd markalarından yiyebilirsiniz devlet kendi malıyla yardım ediyo

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 10:49
199

Allah' In Kulu - İsrail istediği firmayı Türkiye'ye satsın, istediği kadar satsın! Ama insanlığı, müslümanlığı, KUDÜS'Ü - MESCİD-İ AKSA' yı satın alamıyacak

İnsanlığı köle olarak kullanamıyacaklar!

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 10:40
203

Nevzey - @Allah' In Kulu 199 nolu yoruma cevabı: gerçekten doğru söylüyorsun

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 11:10
198

Muhammed Ekinci - Ama bunların çoğu abd nin yani bunları yemesekte bi fark olmayacak. Diceksinizki abd da israilin arkaaında duruyo ama bunlar özel sektör devlet kendi malıyla yardım ediyo haberini olsun.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Mayıs 08:21
197

Kamali - Satmadıkları ürün satın almadıkları firma kalmamış bu bebek katillerinin yuh

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 17 Mayıs 04:58
196

Gunahkar - Şerefsizler de herşeyin iyisini yapmışlar esir almışlar bizi

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Mayıs 01:23
194

Yağmur - Anasını. Satım hep kullandığımız şeyler bu kadar beklemiyorum ama boykot için hepsinden vazgeçebiliriz milletçe buna inanıyorum. Sjejjejemdksksmammamsmamsmmsmd ne dmkekejridiekekekene mdjKwmejjdKDNDİDNRNRJEMJEMRKEKE RJRJJJRRNRJRJİJNRN JROEOLS!SMX X DMRKRKEOJRJTJFJFJJFKEMKDKEMDMDKDMSM FNNFNFNFNJFJDDKKDOEKKEMDMMRMMDKDMMDMKEMMDKODKKDKMKDKDKMDD

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 16 Mayıs 21:38
193

Tatar Ramazan - BOYKOT YAPIYORUZ İSRAİL MALLARI KULLANILMASIN

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 16 Mayıs 19:48
192

Beri̇l Naz - yani bu kadar da beklemiyordum.Arkadaşım bana bi bak neler neler var dedi ben 15 20 şey vardır dedim bi baktım, aman ALLAH'IM.O kadar fazla var ki yarısını markaların bilmiyorum.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 19:29
191

Mehmet - Siyasiler beceriksiz olunca faiz ,dolar ve kaliteli mallarla yahudilerr e hizmet etmekyen baska care yoktur.Yahudiler para ve güçten anlar kavli duadan degil.Mavimarmarada 10 sehit icin one minut telafisi için para alan siyasiler mi bunlari durduracak.Birde seyma subasi gibi bir soytarıyi yahudi icadı istegramdan takip eden 3 milyon turk kizi addas mi alir jump mu.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 19:14
190

Bi̇r İyi̇ Kalp İnsan - Nerdeyse aldığımız herşey onların arkadaşlar lütfen dikkat edelim türkiyenin ürettiği ürünleri almaya özen gösterelim yoksa bizde onlarla beraber masum insanları bombalamış oluyoruz Allah rızası için almayın bu pislik ürünleri hem de sağlığa o kadar zararlı ki...

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 17:40
195

Musdi - @Bi̇r İyi̇ Kalp İnsan 190 nolu yoruma cevabı: Ne alalım her şeyimiz yahdilere satılmış

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 22:09
189

Sinem - yazıklar olsun ben çok içerim pepsii fanta fln colgate ve lays daha hiçbirini hayatta kullanmam serefsiz israil

En büyük TÜRKİYE

Serefsiz amerika

En büyük AZERBAYCAN!!

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 16 Mayıs 16:34
187

Sinan Cebeci -adalet - israilin ekonomik gücüne şaşırmamak lazım.Türkiye,de market sektörünün yarısını tek bir devlet tekeline verirseniz ilerde sizi parmağında oynatır.İsraili yönetiminden dolayı sevmiyorum ve mallarınıda almak istemiyorum.Fakat siz bütün gıda ve giyim sektörünü adamlara vermişsiniz.Verdiğiniz adamlarda devletine kayıtsız şartsız baglı .Bunu ilerde size karşı kullanmayacağını nereden bilebilirsiniz.Yahudi zihniyetinden bahsediyorsunuz.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 14:36
186

Şerafettin Özdemir - Israil ürünlerini başımızdaki hükümet yetkilileri tamamen yasaklasın. iktidar bu konuda örnek olsun bir adım atsın onca ürünleri var satışı yasaklansın bizlerde elimizden geldiği kadarıyla almiycaz kahrolası israil

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 14:25
185

Zerockarisma - Bu ürünlerin çoğu İsrail malı değil boş yere milleti kandırmasınlar

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 16 Mayıs 13:58
184

Tr 0606 - boykot şehir efsanesi dünya ekonomisi globaldır sen üretirsin dünyaya satarsın onlar üretir sen alırsın veya almazsın market de olan malı alırım devlet yasaklasın

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 13:48
183

Emine - Arkadaşlar sadece 729 barkoduna bakmayın. Çoğu yahudi Ürünleri Itrailden zaten gelmiyor onun için gümrük sıkıntısı yok yaptırım yok zaten orda pek birsey üretilmiyor. Itrail dış yahudi kökenli aile'lerden destekleniyor ve onların gelirlerinden. Bu yahudi Ana Şirketler çoğunlukla Borsa'da. Ana Şirketlerini bilirseniz dahi iyi olur çünkü çok farklı ürün satıyorlar İnsanların Günlük ihtiyaçlari için. Kıyafet dekiler de var ama onları kendiniz zaten bakarak bilirsiniz. Günlük İhtiyaçlar ve Ana Şirketleri

Misal:

Unilever, Johnson&Johnson, SC Johnson, Mars, Lagnese (Algıda), Mondelez, Ferrero, Coca Cola şirketi, Recknitt Benckiser, Beiersdorf, Loreal, P&G Protector, Henkel, Schwarzkopf & Henkel, CB Gaba, Nestlé, Kimberly-Clark aklıma gelenler.

Hakkınızı helal edin. Ve Boykotlayanlar için Gazanız mübarek olsun.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 12:57
182

Veysel Yerli Mal - Bizim üretim ve teknoloji ürünlere sahip çıkmazsak marka ve kalite peşinde koşan bir toplum olduk. Böyle devam ederse daha çok şeyleri kaybedeceğiz. Var olan yerli ürünler kullanırsak kazanırız. Lakin bizim insanımız yalan dolan peşinde ve sözünde durmayan kişiler çıkınca güven ve itimat kalkıyor ee böyle olunca da sonumuz hep hüsran oluyor. Biz kendi kendimize zarar verir hale geldik. O zaman hep birlikte yan yana bulunacağız ve iyide kötüde olsa yerli mal ve ürün kullanacağız. Hadi bakalım şimdiden başlayalım mı olur mu ne der siniz.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 12:24
180

Demirkan - ALLAH IM SEN BİZLERİN İÇİN EN HAYIRLISI NI NASİP EYLE YARABBİ ???

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 10:29
178

Cicek - Her şehirde hiç olmazsa bir market israilin mali olmayan urunleri satsa bizimde elimiz ve gozumuz alissa,çunku herkes internetten onlarin urunlerini takip edemiyor,cok fazla urunleri var...

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 00:24
176

Vatandaş - Ülkeye sokmazlarsa kimse satmaz sorumlu ülkeye getirip vergisini cebine koyanlar

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 23:43
188

Eşref - @Vatandaş 176 nolu yoruma cevabı: Zaten bu ürünleri ülkeye sokmamak için faiz düşüyor dolar yükseliyor.Ancak bizimde fiyatı daha yüksek olsa da milli ürünler almamız gerek.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 15:11
173

Anan - yalanınız batsın, bu ürünlerin hepsi israil malı değil.

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 15 Mayıs 17:23
175

Yenurilik - @Anan 173 nolu yoruma cevabı: Kardeşim adam başlıkta destekleyen amerikan ürünleri yazmış lütfen biraz dikkatli olun.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 19:49
172

İkra Oku İkra Oku - Boykot önce satandan başlar.sonra halka indirgersen azda olsa bir sonuç elde edilir.ama hiç birşey yapmaktansa sadece bireysel de yapmakta fayda var.herşey bir yana normalde bile yerli malı alınmalı ki kazansın sektör ve yeni yerli markalar doğsun ve rekabet arttıkça yerlininde kalitesi mecburen artar.yoksa ülke yönetimleri kendi boykot yapmazsa her biykotun sonu çabuk biter.israil menşeilimallara %50 ek vergi köy al sana devlet yaptırımı.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 16:38
181

Yorum - @Jdjdjej 170 nolu yoruma cevabı: Amerika'nın olabilir mi acaba!!?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Mayıs 10:38
174

Yenurilik - @Jdjdjej 170 nolu yoruma cevabı: Kardeşim adam başlıkta destekleyen amerikan ürünleri yazmış lütfen biraz dikkatli olun.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 19:49
164

Bytkmz - Bunların bi kaç tanesi israil malı geri kalan hep garklı ülkelerin malları

Mesela cocacola ilk yapıldığında israile mal satmayız demişler sonra mısır da gazze de fabrika açmışlar arapların arası daki rant yüzünden israilede de satışı başlamış

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 04:25
165

Gulcin - @Bytkmz 164 nolu yoruma cevabı: Yalnız başka Ülker dediğiniz ülkeler zaten sonuna kadar bu ülkeleri destekleyip malzeme almalarına yardımcı oluyor yani fark etmiyor başka ülkeye ait olması hatta bu markaların bir çoğu en çok ülkemizde satılıyor yani ne kadar ses yapmaya çalışsak da ürünleri alarak İsrail’e destek oluyoruz

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 11:21
163

Sevda - Lütfen bir müslüman olarak bunlara çok dikkat etmemiz gerekiyor ,bu ürünleri almayalım.AFİA Türk markası üstelik helal sertifikalı bir markadır.temizlikten,gıdaya birçok üründe vardır ve ürünleri de gayet güzel,kaliteli. Lütfen bu markadan alışveriş yapalım etrafımızada bu markayı duyuralim

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 03:22
171

Bilmm - @Sevda 163 nolu yoruma cevabı: Kodu 709 olan numaralı ürünler israilin burdan anlaya bilirsiniz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 16:05
169

Hiromisanbi - @Sevda 163 nolu yoruma cevabı: yanlız biz kimi inanırız her kafadan bi ses çıkıyo cocacola fln zaten sağlığa zararlı diye içmiyorum da mesela diğer önemli malzemelerin markalarını biz nerden bilelim kimin doğru söylediğini çünkü bazıları diğer rakip şirketleri batırmak amaçlı bunu söyleyebilir.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Mayıs 13:06
162

Sevda - 68 e cevap olarak işte İslam birliğini kurmak bu yüzden çok önemli. Eğer biz kurmuş olsaydık ozaman kafirin bize yaptığı boykot bizim gozumuzu korkutamazdi.eger İslam devletleri birbirinin arkasindadurursa kâfir bize Allah'ın izni ile hiçbir şey yapamz

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 03:00
161

Sevda - 54 e cevap olarak o işler öyle olmuyor işte bu zehirleme işini birden yapsalar o üründeki zarar hemen ortaya çıkıp dahada alınmaz. Adamlar bizi yavaş yavaş öldürüyor.bizde birşey anlamiyoruz.yahudi asla kısa vadeli plan yapmaz. Uzun vadeli yapar.devlet kontrol ediyor diyorsun ama demekki tam yapamıyor. Çünkü dış macunlarindaki florur beyne çok zararı dokunan bir madde. Beyindeki epifiz bezini öldürüyor.epifiz bezide beden ile ruh arasını sağlayan köprü. Sonra kendimize diyoruz biz niye bir nasihatten etkilenmiyoruz veya niye namazlarımizi kilamiyoruz dini vecibeleri yapmakta zorlanıyoruz.cunku ruh oluyor yavaş yavaş . Bu sefer bedenin ihtiyaçlarına dünyalığa yöneliyoruz.almanyada Naziler esirlerin yiyip, içeriklerine florur ile kimyon koyarmislar kolelessin diye.gercektende koyun gibi herdenileni yapacak duruma gelmisler. İşte bizide böyle yapmak istiyorlar. Afia markasının dış macunlarinda florur yok tavsiye ederim üstelik helal bı marka

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 02:52
166

Gulcin - @Sevda 161 nolu yoruma cevabı: Bunu yapanlar yahudi değil zionist bunun ayrımını bilin artık.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 11:23
160

Sevda - 17 ye cevap olarak: İsrail'in arkasında yardım yapan Amerika. Ona verdiği paralar nerden geliyor saniyorsun

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 02:39
159

Sevda - 07 ye cevap: evet bende Türkiye'ye girişin yasaklanmasi görüşündeyim.ancak okadar malın Türkiye'ye girmemesi ile bu koldanda kesin tepkimizi net göstermiş oluruz.ama eğer devlet bunu yapmazsa ozaman şahıs olarak yapmaliyiz.benim param neden ısraile destek olarak gitsin.mevla bize hesap sorduğunda ya rabbim ben desteklemedim diyebilelim.şahis olarak kimi eder kimi etmez onların vicdani somlulugu.biz onların vicdansızliginin hesabını vermiyecegiz

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 15 Mayıs 02:37
179

Yalan Haber Yapmayin - @Sevda 159 nolu yoruma cevabı: Bu ürünlerin çoğu Türkiye de üretiliyor.fabrikalarinda dağıtımında bizler çalişiyoruz.ve bu ürünler yahudi patronlarin olabilir.ama İsrail markası değil.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 16 Mayıs 02:22
158

Sevda - 06 ya cevap olarak bunların sahipleri Amerikalı olsada bu ürünlerin gelirlerinden İsrail'e destek olarak gidiyor.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 02:24
157

Murat - Şaka gibi, neler yazılmış.. Birçoğu ortaklı firma, bir kısmı da yerli iken satılmış firma. Onu alma, bunu alma.. Madem öyle özelleştirme adı altında bizim olanı neden veriyorsun kardeşim. Meydanlarda maval atmasını biliyor pek sayın devlet erkanı, madem öyle yerli için teşvik verin. Sadece yandaş olanlara değil, herkese eşit teşvik verin. Kalkıp bahsi geçen firmalardan Torku yandaş olmasa o kadar imkan, o kadar teşvik verilir miydi? Bu kadar da at gözlüklü bakmayın. Ülkende tarımı bitirmişler, zamanında ihraç ettiğimiz ürünleri artık ithal ediyoruz nasıl bu kadar kör olabiliyorsunuz? İlle de zalime fırsat vermek istemiyorsanız şayet, önce içinizdeki zalimden başlayın.

Not: Barkodu Türkiye olan ürünlerin sadece üretimi Türkiye'de yapılıyor. Bilinçli olarak farklı bir sektörden örnek veriyorum: Renault firması Fransız fakat üretimi Türkiye'de yapılıyor. Kendilerini bizzat boykot ettiğiniz takdirde önce senin halkın işsiz kalacak. Bunu da bir düşünün derim ?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 01:45
167

Gulcin - @Murat 157 nolu yoruma cevabı: Yalnız başka Ülker dediğiniz ülkeler zaten sonuna kadar bu ülkeleri destekleyip malzeme almalarına yardımcı oluyor yani fark etmiyor başka ülkeye ait olması hatta bu markaların bir çoğu en çok ülkemizde satılıyor yani ne kadar ses yapmaya çalışsak da ürünleri alarak İsrail’e destek oluyoruz

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 11:23
156

Boykota Dair -

Boykot, günübirlik bir eylem değildir

Hayat felsefen olsun. Bunu zalim olan herkes için uygula. Mesela zalim olduğunu bildiğin bir esnaftan alışverişi kes. İşçisinin maaşını düzgün vermeyen, eksik veren bir fabrikanın mallarını kullanma. Bunlar isterse Müslüman olsunlar fark etmez.

Müslümanlar derin bir uykudan değil, komadan uyandılar. Rüyadan değil, ölümden döndüler. Son yüzyılda bir avuç şuurlu Müslüman kalmıştı ve bu sayı gittikçe artmaktadır. Sen de bu şuurlu Müslümanlar kervanına katıl.

Büyük hayallerin olsun. İslam Birliği gibi, halife gibi, İslam ümmeti birliği gibi. Ama bu hayalleri kurarken, yaşadığın hayatı da görmezden gelme. Gözün Süreyya yıldızına baksın ama ayakların da yere bassın.

Sen yoksan biz hep bir kişi eksik kalacağız.

Sağına soluna bakmadan öne çık ve bunu hayat prensibin yap ve şöyle bir söz ver:

Ben, gücümün yettiği kadar küresel zalimlerin mallarını boykot edeceğim. Gücüm yettiği kadar her zalimden uzak duracağım. Asla zalimlerden yana olmayacağım. Allah'ın bana verdiği imkanları zalimlere vermeyeceğim.

Rabbim, bizleri şuurlu Müslümanlardan eyle!

Âmin!

Murat Padak

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 15 Mayıs 01:39
155

Boykota Dair - devamı...

1. "Bu işler boykotla olmaz. Savaş lazım, cihat lazım." diyenler ?

Şeytan bu sayede seni hem cihattan alıkoyar hem de boykottan uzaklaştırır.

2. Ama onların malları kaliteli.

Komşunun tavuğu kaz gözükür. Günah her zaman şirin gözükür. Şeytan, önce bir ameli gözünde boyar, sonra da sevdirir. Velev ki kaliteli olsun. Sen, düşmanına selam bile vermezsin. Paranı verir misin?

3. Boykot çözüm değil. Kalıcı şeyler yapmak lazım.

Şeytan bu işten vaz geçirmek için böyle söyler. Sen mühendis isen onların mallarından iyisini yap, sür piyasaya. Yok tüketici isen de sesini çıkarma ve seçenekler arasında tercihini iyi kullan.

4. Onu boykot etsek, şunu boykot etsek kullanacak mal kalmaz.

Dünyada milyonlarca mal var, binlerce seçenek var. Mal çok. Ürün çok. Ama bir mala, bir tada, bir markaya bağımlı olmuşsun haberin yok!

5. Devlet bu malları almasın o zaman.

Allah, devleti ve yetkilileri ayrı hesaba çekecek, seni ayrı hesaba çekecek. Sen sana düşen sorumluluğu yerine getir.

6. Şimdiye kadar ne değişti? Boş işler bunlar.

Bir şeyin değişmesi gerekmiyor. Sen İbrahim'i yakan ateşe gagasıyla su taşıyan kuş misali bir damla suyunu taşı. İsterse ateş sönmesin.

7. Müslümanlar birlik olmalı. Halife olmalı...

Şeytan sağ gösterip sol vuruyor. Amacı halifenin gelmesi değil. Senin gücünü yapabileceğin şeylerden alıkoyup, yapamayacağın şeylerin hayali etrafında dolaştırmaktır.

9. Ama bir kişiyle ne olacak ki?

Bir kişi olarak onların kökünü kurutamazsın. Ama kendi ahiretini kurtarabilirsin. Ayrıca gücün neye yetiyorsa onu yap. Bir liranı onların dondurmasına vermemeye gücün yetiyorsa bunu yap. Zira yarın eline on bin lira geçince yine bunu yapman gerekecek. Bugün bir lirasını korumayan, yarın on lirasını koruyamaz.

10. Ama indirim var.

Değerli kardeşim, değerli bacım! Ne anladık bu işten? Boykot, indirimi görünceye kadar mıydı? Boykotun azı da çoğu da devam etmeli. İndirimli günlerde de bindirimli günlerde de devam etmeli.

Boykot, günübirlik bir eylem değildir

Hayat

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Mayıs 01:38
154

Boykota Dair - Şeytanın Boykot Konusundaki Vesveseleri:

Boykot nedir?

Boykot, İslam'a, Müslümanlara ve insana karşı açıkça zulmü olan bir ülkeyi, bir şirketi, bir firmayı, bir mağazayı, bir marketi, bir kişiyi protesto etmek ve onunla ticari ilişkileri süreli veya süresiz askıya almaktır.

Mekkeli Müşrikler, Hazreti Muhammed sallallahu aleyhi ve sellem'in etrafındakileri dağıtmak ve onlara gözdağı vermek için üç yıl süren bir boykot başlatmıştı. Ancak Müslümanlar hakiki idi. Dinlerini korumak için her türlü baskıya direndiler. Müslümanlarla hem ticari hem sosyal ilişkiler koparılmıştı.

Müşriklerin boykotu üç yıl sürdü. Otuz yıl da sürseydi değişen bir şey olmazdı. Zira müminin önceliği malını korumak, istediği kızla evlenmek değil, önceliği, dinini ve ahiretini korumaktır. Bu nedenle boykotu başlatan müşrikler onu bitirmek zorunda kaldı.

Değerli kardeşim, bacım!

Müslüman olmak sorumluluk gerektirir. Hem diğer din kardeşlerine hem diğer mazlum insanlara karşı sorumlulukların var. Yanı başındaki evde yangın varsa, cenaze varsa, hasta varsa, sen onun kapısının önünde halay çekemez, eğlence yapamazsın.

Değerli kardeşim, boykot yapılacak ülkelere senin gücün yetmez. Ama senin gücün, ülkene giren yabancı ürünler konusunda tercih yapmaya yeter. Önceliğin millî ve Müslümanlara ait ürünler olsun.

Boykot deyince bütün dünyanın ürünlerini boykot etmekten bahsetmiyoruz. Zulme destek verenleri kast ediyoruz. Eğer Yahudi zulmünü kabul etmeyen bir Yahudi şirketi varsa onu boykot etmekten bahsetmiyoruz. İslam'a ve Müslümanlara düşmanlığı aleni olanları kast ediyoruz. Mesela bizim ülkemizde başörtülü kadınların çalışmasının yasak olduğu bir marketler zinciri var. Bu marketler zincirini boykot etmelisin. İsterse içeride su satsın, ekmek satsın. Zira bu marketlere başörtülüler sadece müşteri olarak girebiliyor...

Şimdi şeytanın boykotu delmek için sana verdiği bazı vesveselere değineceğim.

1. Bu işler boykotla olmaz. Savaş lazım, cihat lazım.

Şeytan bu sayede seni hem cihattan alıkoyar hem

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Mayıs 01:35
153

Ahmet - Bir de Türk malının listesini alabilseydik almamız daha kolay olur diğer ürünler Hiç bizi ilgilendirmez di sadece Türk malı almak daha kolay olurdu

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 22:34
168

Gulcin - @Ahmet 153 nolu yoruma cevabı: Türk malı az ve çoğunluğunda mesela yüzde kaçı başka ülkenin yani illaki her ürün alınıyor malesef ne kadar ses çıkartsak zulüme ortak oluyoruz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mayıs 11:25
152

Kaya - Hemen hemen birçok ürün mara israil şirketi neden devletimiz üretim yapmiyor ülkenin nerdeyse yarisi işsizken aklım almıyor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 22:29
151

Geçin Bu Işleri - Ürün boykot ederek bir ülkenin dize getirilmesi gibi saçma sapan bir yaklaşım ancak ve ancak geri kalmış 5. sınıf ülkelerin tercih edeceği bir saçmalıktır. Bırakalım bu işleri lütfen. Yıllardır sata sata yerli firma diye birşey kalmadığı için şimdi başlatacağınız boykotla tuvalette münasip yerinizi silmeye kağıt bulamazsınız.

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 14 Mayıs 22:17
150

Elif - Yazıklar olsun.. bu malları ülkemize sokan sorumlulara millet nereden bilsin bu kadar ürünün İsraile ait olduğuna

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 21:29
149

Mustafa - Bundan sonra yiyecek alırken Ülker ,Eti ,Torku nun yiyecekleri den almak gerek bir tek onlar yok onlarda

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 21:29
148

Çotanak - Türkiyede kaliteli ürünlerin üretilmesine adeta engel olunmakta ısrail ürünlerini almaya insalar mecmur bırakılmakta ülkemizi yahudi ve ermenilere pazar yapana destek verenlerin vicdanları gerçek müslüman ise sızlamalı.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 14 Mayıs 20:52
147

İnci - Çoğu ürünler yerli idi ama hepsi kendi yüksek paralara sattılar

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 20:12
145

Merve - Tam da ne kaldı geriye neden türkiyede kaliteli ürün üretmiyor ki

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 17:49
144

Cantantem - Yerli diye aldığım ürünlerin canilere ait olması ne büyük yıkım

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 17:06
143

Merve - çoğu kişi diyor ki biz üretemiyoruz, bizimkiler kaliteli değil.. önemli olan kaliteli ürün kullanmak mı? çocuklara, masumlara, müslüman din kardeşlerimize zulmedenlere aldığımız ürünlerle destek olmuş oluyoruz farkında mısınız? aldığımız bir ürünle kendimize, masumlara bir mermi sıkmış oluyoruz.. artık farkına varalım! ben kalitesiz ürün kullanmayı yeğlerim. gerekirse hiç kullanmam. Emin olun birçok alternatif var kötüde olsa, kalitesizde olsa. Aldığımız her şeyi bu dünyada kullanmakla kalmıyoruz Allah'a hesap vereceğimiz günü düşünelim.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 16:04
142

Rana Dedelin - Yarısı israile ait değil araştırdım nerdeyse hepsi amerika ve ingiltere öyle olsaydı israil daha gelişmiş bi ülke olurdu amerikadan rusya dan daha fazla

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 14 Mayıs 15:40
146

Relax - @Rana Dedelin 142 nolu yoruma cevabı: amaerika zaten israilin babası

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 18:58
141

Bir Garip Yolcu - Bizim işimiz biraz timsah gözyaşına dönmüş. Markete alışverişe gitsek sade makarna bulgur alıp çıkabiliriz. Her ürün israil malı. Kusura bakmayın da demekki İsrail olmasa aç kalacağız o denli mallarını benimsemişiz. Ancak naralar atarız. Devlet üreteni mahvediyor ancak ithal edin diyor.

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 14 Mayıs 15:30
140

Tuna - İsrail'e silah yardımında bulunuyormuşuz haberimiz yokmuş

Ben bulabilirsem yerli olanından yoksa Hristiyan alırım oda yoksa almam zaten Yahudi malından hayır mı gelir

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 14:17
137

Boykou - Türkiye barkodlu ürünler Türkiye'de üretildiğini gösterir marka Türk markasi değil. Eğer ısrarla türk malı almaya devam edersek ARGE daha fazla olacaktır ve kalite artacaktır, yani umarım.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 11:30
135

Adıyamanlı - Peki biz ne üretiyoruz, marketlerde en çok bu ürünler var. Kimse boykot yapmaz içtiğimiz su bile bunların. Biz sadece uyumuşuz.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 10:38
134

Mehmet Külahlıoğlu - Almayın arkadaşlar almayın liste burda ekran fotosunu çekin markette bakın illa alırım bişey olmaz diyen olursa ki bence bizim milletimizde olmaz eminim açın şuan İsrail Filistin vuruyor çocuklar ölüyor yazık günah ALLAH korusun bunları alarak belki o bombaları almalarına yapmalarına yardımcı oluyoruz ALLAH im bizi affet LA İLAHE İLLA ENTE SÜBHANEKE İNNİ KUNTU MİNEZZALİMİN ?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 10:34
133

Birlikte - Bunlar bu ülkeye nasıl girdi. İzin verenler de suç... Başka suçlu aramayın

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 14 Mayıs 08:56
139

Deli Adanalı - @Birlikte 133 nolu yoruma cevabı: ZATEN BUNLARIN BAZILARINI TURK SONRADAN SATIN ALINIS MARKALAR YADA ORTAK OLUNMUS MARKALAR coguda örnegim omo yıllardır var cola yıllardır var prıma yıllardır var yani bu urunlerden bırı gırdıgınde uretıcı fırmalar bır olunca ıster ıstemez gırer bu urunler gırdıgınde biz üretim yapımıyorduk onu sorgulamak lazım

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 13:53
132

Htc.yaka - Ya ama domestos çamaşir suyunun barkod numarasi turkiye barkod lu o nasil oluyor peki kimin mali bu

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 07:07
131

Erhan Kocaoglu - Yerli muaidil urun listesi verin kardesler onlari kullanalim.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 00:49
130

Müslüman Kiz - Bildiğin İsraile Yardım etmişiz ????

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 14 Mayıs 00:41
129

Limiley - Ama bizim insanımız kaliteli ürün üretme peşinde değil..Kaliteli kazıklama peşinde.Bir ara yine böyle birşey olmuştu yerli cep telefonu alacaktık!Nasıl fiyat arttırdılar bir anda.Hepsinde yaptılar.Türkler ticaretten anlamıyor,Şu an nutella reklamı izliyorum sanırsın köyümde üretiyorlar

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 23:37
128

Limiley - Ben de artık dikkat etmeye karar verdim.Verdim ama alacağım hiçbir türk markası kaliteli değil ki.Türk malı olarak beyaz eşyada ve teksilde iyi ürünler bulabiliriz.Ancak geriye hiçbir şey kalmıyor.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 23:27
127

Mehmet - Siyasilerin çocukları yahudilerle ticaret yapar bizler ise hayal kurarız.Gemiler kime hizmet ediyor

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 23:05
126

Mehmet - Yahudi mallarını boykot edecek kimse yok.80 milyonluk bizler yalan hile ve sahtekarlıktan başka ne biliriz.Neden kaliteli mal uretemiyoruz neden memleket bunlarin mallariyla dolu.Uretenin önünü keser mallarına el koruz

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 23:02
125

Kahrolsunisrailveonuna - Dünyanın en kaliteli mallarını da uretseler, masum insanlara daha çok zulmetsinler diye onlarin kaliteli malini alacağıma yurdumda üretilmiş en kotu mali alirim. Yeterki çocuklar ölmesin. Yeterki masumlar ölmesin.Yeterki İsrail yok olsun. Yeterki israil butun dunyada her yerde dışlansin. İnsanlığın yüz karaları.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 21:57
124

Hak - Arkadaşlar yorumlara bakıyorum ve üzülüyorum piyasada ki 1.sınıf ürünler daha iyisini üretin vs...inanın çok üzücü bu yorumlar bunların hepsi ve mübadilleri var ülkemizde önemli olan senin ne tükettiğin mi gerçekten bu bir din savaşı göremiyor musunuz müslümanın müslümandan başka bir dostu yokken sen saffını seçemiyorsan büyük kayıp Rabbim biz müslümanları uyandırsın inşaallah bu gafletten amin

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 19:28
123

Ben Nevzat - hocam iPhone windows yazmışsınız sahibi yahudi değil nasıl oluyor?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 18:27
121

Sdt - Arkadaşlar unilever ve p&g ürünleri israil malı değil gibi düşünebilirsiniz ceoları ingiltere abd ve hollanda gözükür resmiyette ama finanse eden yahudilerdir içimizde müslüman gibi yaşayan yahudiler gibi aynı

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 15:06
120

Musa - Bütün islam dünyası israil malını almayın mazlumları katl eden bu kan emici terörist devlete dur diyelim hayırlı bayramlar

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 13 Mayıs 13:37
122

Maria - @Musa 120 nolu yoruma cevabı: o zaman sende bu mallar kadar iyi bir mal yap piyasaya alalım piyasadaki enn kaliteli mallar bunlar

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 13 Mayıs 18:27
119

Melike Unsal - Bir biz onlara ait değiliz herşey onlar üretiyor

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Mayıs 12:29
118

İsmail Şahin - ALLAH BELASINI VERSİN İSRAİL İN.ADAMLAR BİRAK ÜLKEYİ, BIRAK EVİ, MİDEMİZE KADAR GİRMİŞLER.BİZDE UTANALİM BİRAZ , HİÇ BİSEY İMAL EDEMEMİŞİZ.PARMAKLA SAYACAK KADAR TURK MALI YOK MU YAAA.VAY ANAM VAY.ELİMDEN GELDİGİNCE BUNDAN SONRA DİKKAT EDİCEM.BİLMEYEREK İSRAİL MALİ ALIRSAM ALLAH AFFETSİN İNŞAALLAH

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 07:44
117

Şaşkın - Bune ya, marketteki tüm ürünler onlara ait. Hangisini almayalım bize, ait bişey yokki

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 13 Mayıs 04:54
116

Tuğrul Emre Memiş - Resmen kendi paramızla manevi en büyük değerlerimizi hiçe sayan katleden hayin terör örgütlerine bütçe hazırlıyoruz kullanmayalım milletçe

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 04:46
115

Bozkurt Aslan - Allahın laneti ve kötülükleri İsrail denen illet ülkeyle olsun ya Kahhar isminle kahru perişan eylesin inşallah İsraili rabbim istemiyoruz bunların malları nı Türkiye de

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 13 Mayıs 04:29
113

Sarı Zeybek - Adamların mallarını kullanmazsak pislik içinde aç kalıp kurtlancak ve dünyadan kopuk yaşayacağız ne bu yahu

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 12 Mayıs 23:01
112

Bjhkbhnvh - Pis herifler İsrail’in yaptığı zorbalıktır

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 22:22
111

Osmanf - Ülker türk ürünü değil satıldı

Bizimkiler torku, eti, bifa, patos, le cola bi cola bunları alın

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 12 Mayıs 22:19
110

Kayserili - Biz bildiğin israilde yaşıyoruz, boykot etmek için ülkeyi terk etmek lazım yazıklar olsun.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 22:10
109

Ömer Koç - Oncikle Yerli Malımız olan Karı kullanalım. Tortu Halk. Ülker Devlette bu ürünler Ek vergi getirsin ve fiyatlar Yüksek geleceği için Kullanmaz kimse

Not =. Özellikle yabancı ürünlerde. Diğer yağlar kullndikalr için. Fiyat. Uygun olur Saygılar

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 20:35
108

Deniz - Şuan yediğimiz meyve sebzelerin bile çoğu israil den geliyor. Hatırlarsanız tayyip yerli tohumları yasaklayıp israilden tohum almıştı, yerli sigaraları kaldırıp yerine israilden sigara almaya başladık. Kardeşlerimizi bu zulümden kurtarmak istiyorsak önce bu zihniyetten kurtulmamız gerekiyor

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 12 Mayıs 19:51
107

Nalan - Vakko Yahudi bir Türk’ün kurduğu bir Türk firmasıdır. Hacı Şakir, Müjde Türk firmaları. Yiyecek İçeceğe yazdığınız çoğu şey Amerikan. L’oreal Fransız. İngiltereye ait Unilever şirketinin bütün ürünleri yazılmış. Listede İsraile ait tek bir şey bulamadım. Bu nasıl habercilik? Yazdığınız ürünlerin çoğunun fabrikası Türkiye’de Türkler ekmek yiyor bunlardan. İsrail mallarını protesto edeyim diye girdiğim siteden böyle cahillik olamaz deyip çıkıyorum.

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 12 Mayıs 19:40
105

Gerçekçi Olun - Yeri mali ürünlerinin kalitesi düşük olduğu halde kendi memleketinde dünya markaları ile ayni fiyat sklasinda ! Hem 1 avuç insanın almaması ile Cocola Pepsi zarara uğrarmı Allah aşkına!

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 12 Mayıs 18:40
104

Ynctll - Türkiye hiç mi bişey üretmiyor kardeşim. Bu ürünleri Türkiye üretemiyor mu da israil e para kazandırıyoruz

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 12 Mayıs 17:40
138

Selma - @Ynctll 104 nolu yoruma cevabı: fabrika bıraktılar mı ki ürün üretsin

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 13:16
101

Aç Kalmayak - Aman ağavey Aç kalırız valaa boykot falan yerli ne kaldı zaten hepsi 1.ci kalite mallar

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 12 Mayıs 15:51
98

Mumu - Tarih tekerrürden ibaret

şimdi boykot denir ortalık durulunca eski hamam eski tas devam edilir.Yurdum yerli mallara gelince; ticaret ahlakı,helal haram,sağlık samimiyet, güven vs.arama.Varmı yüzünü güldürecek kaliteli hesaplı ürünler, bizi kafirin malına muhtac etmeyin onları zengin etmeyelim o zaman!....

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 12:13
97

Bağımsız Yarumcu - alın kardeşim alın hiç çekinme yin alın israil mallarını. o mallerın üretildiği fabrika ve dağıtıcı depolarda yüzbinlerce müslüman çalışıp ekmek yiyor. yerli malı ürünleri piyasada her ürünü 2.5 kat artırdılar dünyanın kazığını yiyoruz zaten israil menşeili ürünlerin 1nci kalite oldupunu tüm dünya kabul etmiş durumda. müslümanların elindekini bile satın aldılar.

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 12 Mayıs 11:34
96

Gadir - Torkuyuda gördük viruste 2 katı zam hep Torku alırdım o günden sonra bidaha tek birseylerini almadım dost kötü günde belli olur!

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 12 Mayıs 08:52
94

Gülistan Bereket - Markanın ismi loreal paris diye paris menşe mi oluyor...

Osmanlı bankası kimindi ,Gazi peyniri kimin üretimi,billur tuzun reklamında savulun çalan fesli ...sahibi cenazesi sinagogtan kaldırıldı. Hacı Şakir sabun...adamlar ihanette usta

Hem ihanet ediyor hem satış bizim simgelerin satış yapacağını biliyor...

Adamlar kendilerinden emin değiller ama , Bizim uykumuzdan şaşlıgımizdan eminler , hadisi şeriflerde bizden daha çok inanıyor bizim bilmediğimiz dinimizi biliyorlar o yüzden galebe çalıyorlar

....şimdilik... belki biz ilk emrimizi okur ve hatta anlamaya azmederiz de..biz değişiminde Allahts vaziyetimizi degiştirir

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 08:42
93

Bilinçli Nesil Olmalı - Kabul edelim kimsenin umurunda değil herkes 1 TL ucuz olsun derdinde garip sırf rakipleriyle kapışmak için bu ürünleri raflarına sokan o büyük marketler zincirleri sanmayın bizleri düşünüyor herkes paranın derdinde hangi para birimi bir canlıdan daha değerli Bizim için küçük olan insanlık için büyük . bir kardeşim ömrü boyunca yahudi mallarına sizce ne kadar para harcıyor eminim 100.000 lerce lira kısa vadede olmasada uzun vadede ciddi para bir kişiyi uyandırdıysam burada 10 kardeşimi kurtarmaya vesile olmuş olabilirim ne mutlu para ve marka takıntısı olamayan insanlara

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 05:45
92

Zuzuzu - 2015 temuz bugüne kadar ne çektik doğa olayları sel deprem covid 19 derken mescidi aksa rüyamda görsem sacmala derdim bu yaşta hiç buyumeseydik kalbim dayanmıyor allah'ım sen Rahman ve Rahim olan Müslüman kardeşlerimize yardım et zorda kalan kullarına yalnız senin gücün yeter semi Allahu limen hamide Rabbena lekel hamd darda kalan okusun yetmiş bin melekleri duası Rukiye giderken okuruz namazı bitince secdede iste kulum vereyim der yasininin selemun kavlen mir rabbir Rahim secdeye eğil okun belki birimiz duası kabul olur selametle çıkarsın mevlam dünyamızı

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 05:22
91

Mehmet - Selamünaleyküm kardeşler öncelikle kolay olan Torku ürünleri alabiliriz %100 Türk malı her şey var boykotun kolay yolu

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 03:05
102

Aç Kalmayak - @Mehmet 91 nolu yoruma cevabı: Hee şu yan çakma mallar ve pandemide herşeye 2 katı zam yapan yerlidem bahsidiyor arkadaş

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 15:54
90

Mehmet - Torku’ya destek verelim bütün üretim var yüzde yüz Türk malı koparatif inşaallah bozulmazlar...

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 12 Mayıs 03:00
89

Zeynep - Böyle konuşuluyor da insanlar bir şey oldgunda dikdatör diyor ülkeye bu malların girişi olmasa yine ayaklanacak bir grup olur emın olun o yüzden almayacaksınız almadıkça tercih edilmedikçe zaten girmez ilk tepkiyi halk koyacak

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 02:28
88

Elif - Allahım laneti üzerinde olsun israil lütfen bu kafirlerin hicbirseylerini almayın destek vermeyin bizim paramızla bizi vuruyorlar Allah helak etsin israili

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 02:21
87

Adanalı - Arkadaşlar buradaki ürünlerin hepsi israile ait değil ürünlerin barkod numaralarına bakarak hangi ülkeye ait olduğunu anlayabilirsiniz barkod numaralarında 729 ile başlayan herşey ISRAİL URETIMI !!!!!!!

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 02:20
86

Hicab - Fairy Amerika menşei olan bir ürün P&C şirketine ait bir ürün dikkatli araştırma yapmak gerekli

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 01:31
85

Bahti̇yar - Benim Müslüman kardeşlerim lütfen bizim Müslüman kardeşlerimize en büyük desteğim o saçma sapan israil malarını almamak olacaktır herkes instegram dan filistin kardeşimizi paylaşabilir bakın lütfen destek bekliyorlar evinizde liste yapın dolaba asın alyin marketi olan kardeşlerim lütfen sizde o malları getirmeyin inanın bunu başardık ı tamamdır unutmayın ALLAH (C.C)hep bizi izliyor bize yardım eder buna inanın ve başarılı hep birlikte

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 12 Mayıs 01:29
84

Mekansız. - Bu haber tamamen provakasyon içeriyor bence. Milletin kafası karışsın o işe hiç kalkışmasın diye yapılmış. Listede Sırma markası var ne alaka anlamadım ve benzeri markalar var millet hepsi İsrail malı boykot moykot olmaz diye algı yapmış site. Kafa malları almayın kardeşlerim, yapabildiğinizi yapın, oradaki kardeşlerimiz elimizde silah yok bişey yapamayız demiyor taş atıyor sizde bir taş atın yeter. Bundan sonra bu site de benim için bitmiştir.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 00:32
83

. - Bence turk mallarını yazalım bunları alalım dıyelim daha kolay

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 00:32
82

Anlı Şanlı Keşanlı - Şu markaları okudum ki burda olmayan bile daha bir sürü vardır. Maalesef bilerek yada bilmeyerek ( kendi markamız olduğunu düşünerek) kullanıyoruz. Belki bu mesajı yazdığımız telefon bile onların üretimi. Gözlemlediğim şu da var. Kendi malımız üretimimiz olan firmalar bile yahudilere satılmış. Yani kimse kusura bakmasın hatanın bir kısmı da bizlerde ve yönetimlerde. Sokmayacaksın ülkene. Yada kısıtlı hareket ticaret yapacaksın. Bu cennet ülkemde her türlü iş gücü toprak üstü ve altı zenginliği 4 mevsimi herşeyi var. İstedikten sonra herşey yapılır. Ama kimlerin ne istediğine bağlı. Bizler bugün İsrail’e ait hibrit tohumlarla ekim dikim yapıyor ve bunları tüketiyoruz. Gerisini siz düşünün. Öyle uzaktan kınamayla hatta şiddetle kınamayla hiçbir şey olduğu yok. Yapacaklarından da geri kalmaz bu hain halk.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Mayıs 00:20
80

Yozgatlı - İsrail markalı ürünlerinı aslında almak hiç doğru degil

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 00:07
76

Nnn - Yahu bari araştır doğru paylaş ĽORÉAL nerde israil malı siz asıl tam cahil bilmezlersiniz yahu komikler ĽORÉAL paris bak isme bak marka adına bak ĽORÉAL paris yani yuh diyorum marka nereye ait bir araştır cahillik insan bir araştırır yahu ???

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 23:57
74

[email protected] - Arkadas lar bunlarin hepsi Israil Mali degil arastir in derim. Altarnatif leri var hepsini n

Bu urunler in sadece patentleri bunlara ait disardan geliyo degil farkederseniz ayni urunler den farkli isim lerle bir suru urunleri var icecek ten giyime kadar rekabeti onlemek icin bu serefsizler dunyaya fitne cikarmak icin gelmis ler sadece bir avuc kuffarin karsisinda 1.3 milyar Islam nufusu nerde ses cikmiyo cogundan israil in araplarla yakinlasmasinin sebebi buydu iste

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 23:47
73

Türkiye - Hayat ve danone ve sırma fransa ya ait ne ara israil oldu bilinçsiz boykot etmeyelim lütfen

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 23:45
72

Önder Kaya - Kullanmayalım kullandırtmayalım

İsrail mallarından alınan her bir ürün müslümanlara sıkılan bir kurşun demektir

Yaşlılarımız bu markaların hepsini aklında tutamaya bilirler onların yerine alış verişleri biz yapalım

Tekrardan söylemek istiyorum

Kullanmayalım kullandırtmayalım

Filistinin yanında olamıyorum su şekilde elimizden geleni yapalım

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 23:37
70

Sabahattin - Biz almayalım tamam ama,bizim halkimizda fırsatçı,daha önceleri Torku fındık kreması nutellanin yarı fiyatiydi,İsrail ürünlerine boykot yapıldı,nutella satilmayip halkın torkuya talep artınca ,Torku fiyatını yükseltti,bu nasıl milliyetçilik, milliyetçilik sözde kalmasın,almayalım ama,bununda fırsata çevirenlere gereken dersi verelim

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 23:32
67

Hkm - Çok şükür her zaman türk malı kullandım kullanmayada devam ediyorum, cok memnunum, hic biri vazgecilmez degil, cocuk bezi primadan bin kat guzel Sleepymiz, çamaşır deterjani Boronumuz var, bulasik deterjanı viking, şampuan çocuklara minoris kendimize dogal zeytinyagli ve defneli sabun, Dis macunu agarta kullanıyorum

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 23:11
66

Emrah - Bence biz elimizden geldiğince boykodumuzu Yapalım özellikle Ariel toz deterjan ve cocola yi almayalım

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 22:53
65

Onlar Gibi Olmalı - Bunlarla mücadele için çok dikkatli olmak yetmez. Onlar gibi yüze gülerken, sinsice alttan oymak, arkadan vurmak lazım. Hem vurup, hem de ne vuruyorsun diye dünyayı ayağa kaldırmak lazım. Adında Hacı olan bir markanın altında bile gizleniyorlar. Tarih tekerrür etmemeli. Bu çağda ayak oyunları ile genişleyememeliler. Sinsi olmak, yüze gülmek arkadan vurmak lazım. Mertçe mücadele edilemedi. Onlar gibi olmak lazım.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 22:53
64

Mescidi Aksa - Arkadaşlar biz almasak nolur demeyin.Her birey kendinden sorumludur. Birey olarak üstümüze düşeni yapalım boykot edip almayalım nolur İsrail mallarını. Merak etmeyin o malların yerini tutacak muadilleri mutlaka var. Filistin yapayalnız tek başına başı dik İlk kıblemiz için çoluk çocuk canını feda ediyor. Onların hesabı hepimizden sorulacak. Filistin değil biz Müslüman ülkeler Kudüs için imtihandayiz ve ülke olarak sınıfta kaldık malesef sadece kınayıp seyrediyoruz?

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 22:38
63

Esra - Hepsi evin içinde olanlar birini almasan diğerini alıyon devlet almicak bizde kullnmicaz bu kdr

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 21:50
95

Sözde Müslümanız - @Esra 63 nolu yoruma cevabı: Ne alaka sende devletin bir parçasısın. Kendi ailenden birine bir zarar gelse devletin hükmünü beklemez kendin düşünmeden cezasını verirsin. Işimiz e geldiği gibi konuşmayalım. Sen üzerine düşeni yapacaksın. Mesele filistinin meselesi degil. Mesele hepimizin meselesi mescidi aksa hepimizin kabesi. Bir filistinli kadar yürekli değilsin belliki anladikta, kendi yüreksizliğini aman bananelerini kapatmak adına devleti suçlamaya hakkın yok. Hepimiz bir birey olarak tek tek sorumluyuz ve hesabını Allah huzurunda verebilecekmiyiz acaba. Kulaklarımızı kapatan bizle değilmiyiz ümmet kavramı ne demek bilmiyoruz. Yok canım nike puma giymezsek ayaklarımız ne olur sonra vb. Senin gibi umursamayan büyük bir nüfuslu kesim var ki. En önce bu hainler konuşurlar diktatör diye

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 08:51
69

Ayşegül - @Esra 63 nolu yoruma cevabı: Sen almasan satılmaz. Devlet de almaz. Hem neredeyse hepsinin muadili var, bitkiseli var, doğal malzemeyle evde yapılanı var. Yeter ki iyi niyetle araştırın...

Bir kişiden ne olur derdim ben de eskiden. Sonra İngiliz Casusunun İtirafları kitabında bir tek adamı dininden döndürmeye çalışan Hristiyan'ın sözünü okudum. Kendisine "Bir kişi Hristiyan olsa ne olur ?" diyen kişiye diyordu ki; "Muhammed de bir kişiydi ama bütün Arap Yarımadasına İslam'ı yaydı." Vay be dedim; adamlardaki zihniyete bak. O zaman ben de bir kişi olarak çok şey yapabilirim. Kolayı eve sokmadım mesela ilk olarak ve zamanla ailem de bıraktı. Bu akrabalara etki etti. Küçümsemeyin kendinizi. Bir kişi çok kişidir. Yeter ki ihlasla yapın. Gerisi Allah'a kalmış...

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 23:26
62

Taner Karakoç - Maalesef hepimiz kulanlyoruz adamlar üretiyor şumubarek ramazan aylnda bütün TV reklamları aç bi kola iftar sofrası şenlensin diyor hiç çizo vizo ya gerek yok durum budur

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 20:46
61

Sessiz - Cumhur başkanımız olaya el atıp İsrail ile bütün alışverişini kesip kendi ülkesinde herşeyi ürettirebilir Bizim insanımız müslüman olarak Yahudi'nin kâfirin malları ni tüketmek zorunda kalmaz!!!

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 20:23
75

Aek - @Sessiz 61 nolu yoruma cevabı: Aynı fikirdeyim Hocam.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 23:57
59

Kahrol Israil - Biran önce ülkemize israil mallarını sokmayı durdurmamız gerek. Katillerin malı lazım değil bize. Bu konuda biraz daha hassas ve duyarlı olamamız lazım

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 19:33
58

Fatmiş - Her ürüne bir muadil bulunur istenirse çoğunu kullanıyorum. Bundan sonra bu çorbada benim tuzum olamayacak inşallah

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 19:32
57

Caner - Elin gâvuru diyip kınıyoruz ama içtiğimiz kullandığımız birçok şey hep onlara ait utanç verici birşey çok üzücü

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 19:12
55

İsraile Lanet Olsun - Ne?Hacı şakirmi?.ayrica a101 bizim marketimiz komple israil icecegi satio ha demek.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 18:55
53

Bsshahwb Djdudbdb - Burdan anladığımız, Turkiyede üretim yooooooikkkkkkkkk

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 18:26
52

İbrahim - Lumberjack , mehmet ziylan tarafından italyanlardan alındı. Şu an Türk işadamına iat bir markadır. Araştırın...

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 18:18
50

Askeri Selçuk - Bı güz atım de her şeyimiz İsrail gavur oğulundan geliyormuş biz ne üretiyoruz çok merak etim bizler bu gavurlara mejbur edenler utansı öreten biz olmalıyız

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 17:34
49

M.u - Ya köylüye bakıyorum.evine götürdüğü koka kola,fanta yahu tertemiz ayran varken gazlı Yahudi mali koka kola senin neyine alma kardeşim biz İsraili biz mallarını alarak ayakta tutuyoruz.oyle kuru kuruya kahrolsun İsrail demekle olmaz Yahudi yıkmanın yolu ekonomik olarak darbe vurmaktır. Malini alma bakalım nasıl yolagelir.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 17:18
51

Sana Neee - @M.u 49 nolu yoruma cevabı: Dedi ve kolasını yudumladı.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 11 Mayıs 18:06
48

İkram - Ewt hepsini kullanıyoruz çünkü biz doğru düzgün birşey üretmiyoruz

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 17:15
47

Boykot - Empati yapın. Sizin eşlerinize yabancı eli değmiyor. Çocuğunuz bir kafir tarafından öldürülmedi. Bizlerin yapacağı tek savaş boykotur. Şayet Peygamber Efendimiz da Yahudileri boykot ederek diz çöktürmüş. Alma İsrail ürünlerini kardeşim. Bu zor birşey değil senin şehrinde bombalar patlamıyor, ibadetlerini rahat yapabiliyorsun eğer bir mücadele noktan varsa alma kardeşim alma...

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 16:41
46

Bekir - Ulan bişey kalmamış ki ..bu ülkede kullanılan ihtiyaç mallarının yüzde doksanı ideal malı...ne alacaksınız bunların yerine.adamlar bizi işgal etmiş kimse farkında değil...

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 15:50
45

Boş Muhabbet Yapmayın - Kimse boş muhabbet yapmasın ona bakarsan Amerika israili tamamen destekleyen ülke ve boykot edilen markaların tescil sahibide Amerikan şirketleri zaten tam destek vereceksen Amerikan malıda almayacaksın tam destek vereceksen sınırımızdaki terör örgütlerine bizzat silah yardımı yapan Amerikanın bir çöpünü dahi almayacaksın ama 15 bin tl olan iphone 12 yi 5 bin tl ye verseler o zaman almak için birbirinizi ezersiniz kavga edersiniz kan gövdeyi götürür gözünüz kesiyorsa çıkarın cebinizdeki iphone'ları kırın meydanda millet boykot görsün öyle deterjanla cipsle botkot olmaz Amerika eşittir israil zaten aynılar mallarıda aynı Amerikan malıda kullanmayın

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 15:49
44

Fatih - Senin benim almamamla olmaz kimse kendini kandırmasın devlet büyüklerimizde oturdugu yerden sadece konuşsun sonrada biz gerekeni yaptık kimse etliye sütlüye karışmadan herkes sadece konuşsun ne güzel konuşarak anlaşıyoruz herşeyi

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 15:41
43

Nur - Ha israil ha amerika ne farkeder israili bu hale getiren amerika değilmi 2 ülkeninde mallarını evlerimize sokmamak lazım benim şaşirdıgim bir tek biz mi müslümaniz araplar nerde niye sesleri cıkmıyor Allah israil gibi onları da kahreyleye

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 15:16
42

Hayal - Bilmeden hep israil mali kullaniyormusuz biz memlekitimiz bunlari uretemiyormu anlamdim neden herseyimiz disardan geliyor baska ulkelere muhtaciz olmusuz resmen disariya bagimliyiz uzucu

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 15:14
39

Artık Açıklansın Yaaa - Aklım almıyor yıllardır İsrail malı kullanıyorum Meyer Allahım Affett Kahrolsun İsrail KAHROLSUN RABBİM İSLAM DÜŞMANLARINI KAHRU PERİŞAN EYLESİN.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 13:16
38

Babako - Adidas ta çalsyorum israil de ki bütün takimlari boykot eden sponspor olmayan bi marka nasıl olurda israil mali olur doğru haber yapın

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 13:10
79

Aek - @Babako 38 nolu yoruma cevabı: Onun arkasındaki sahipleri hocam öyle.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 00:01
77

Iso - @Babako 38 nolu yoruma cevabı: Adidas alman 2 kardeşin ayrılıp biri puma biri adidas kurmustur

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 23:57
37

Esse - Bakınca %90 kimyasallı içinde ne olduğu belirsiz ürünler kimbilir vücudumuza neleri enjekte ettiler nelerle uyuşturdular beyinlerimizi . diş macunları sabunlar şampuanlar deterjanlar tüm cipsler ve içeceklerle direk sorgusuz vücuda alınan neydi? Belki de o yüzden bu vurdumduymazlığımız bir türlü şaha kalkamayışımız

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 13:09
54

Saçmalamayın Lütfen - @Esse 37 nolu yoruma cevabı: Böyle bir şey imkansız devlet her ürünü kontrol ediyor eğer böyle olsaydı hiç uğraşmazlardı direkt herkesi öldürecek zehirler verirlerdi, saçmalamayın lütfen.

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 18:52
36

Mine Gözükara - Bunların hepsi yurt dışından gelmiyor burda üretiliyor. Firma sahipleri yahudi oldukları için bunlar isarail malı deniyor arkadaşlar. Yani kendi toprahımızdaki malı kendimiz yapıp üretiyoruz parasını da onlara veriyoruz çünkü adamlar kurmuş şirketi fabrikayı

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 12:58
35

Babako - Adidas çalisaniyim ne ara israil mali olduk da haberimiz yok bunu düzeltin

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 12:55
41

My - @Babako 35 nolu yoruma cevabı: bir sırketın calısanı her zaman sırketını savunur ısınden olmamak ıcın. sırketın sahıbı ısraıllı yahudınin bri ıspanya da uretılse bizde de uretlse sırket yahudı israilli bırının

.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 15:05
34

Misalimsi - Vakko çalışanıyım ve israilin değiliz bu saçmalığı düzeltmenizi talep ediyorum.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 12:11
78

Iso - @Misalimsi 34 nolu yoruma cevabı: Vakko yahudi kökenli 1 iş adamının ilk sapkayla başlamış

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Mayıs 00:00
60

Cihat - @Misalimsi 34 nolu yoruma cevabı: hakko ailesi nereli kardeş. Vakko onların değil mi?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 20:03
33

#35# - Birsürü marka yayınlanınca çözüm olmuyo! Devlet kınama yapmak yerine bütün bu tür ilişiği yasaklasın içeri hiçbir malları girmesin! Çoğu insan bu tür markaları görünce "yav bu marka ben bildim bileli var" diyor! Yani kimse gerçek İsrail markaları hangisidir bilmiyor "Coca-Cola" dışında!

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 11:25
32

Önemli Degil - Düsman bir degilki kiminle ugraşacagımızı şasirdık kendi icimizde bile var

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 11:19
31

Tuba - Hamdolsun şöyle listeye baktım evime hiçbirini almıyorum. Ihtiyacta duymuyorum. Hepsinde yerli üretim var Türk mali kullananlim. Hem biz kazanalim hem üreticimiz. Biz guclenelim Yahudiyi guclendirecegimize.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 11:18
30

Lale Kaya - Türkiye israil den hiçbirşey almasın yaptıkları zulüm ayaklarına dolansın inşallah

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 10:57
29

Serkan - Ne boykotu türkiye ye mali girdimi satılmış olur bence yanliş olmasam . Ama yinede boykota devam Filistinli kardeşlerimizin yanisinda olmasak bile. En azında boy kota devam..?

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:53
28

Seher - En çok da hacı şakir sabuna Damla suya vaseline kreme ve Lays cips ine şaşırdım bas bas reklamlarda bagiriyorlar bizim tarlalardan yetişen patatesler diye Damla su kaynak suyumuz diye ilginç

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:52
27

...... - Bunlara bakincA okudukca uzuldugum su;sıradan seyleri bile dısardan alıyoruz uretemuyoruz yazıklar olsun bize...

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:44
40

Zynp - @...... 27 nolu yoruma cevabı: Uretemiyor degil bize oradaki Yshudiler dayatiyor. Memleketinden ucuza getirip bize satiyor. Kimbiiir orada atilacak olanlari getiriyorlardir

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 13:28
26

Miray - Türkiye ye İsrail malını sokmasınlar o zaman kimsede almaz

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:21
68

Onlar Gibi Olmalı - @Miray 26 nolu yoruma cevabı: Maalesef bunu yapınca onlar da tüm dünya birleşip bize boykot uygular. Suudiler bile şu anda bize boykot uyguluyor. Çanakkale' den kuyruk acıları var. Onlar gibi sinsi olmadan, arkadan vurmadan, alttan oymadan, mertçe mücadeleyle olmadı, olmaz. Kendi elbiselerini yırtıp, parçalayıp, müslümanlar bize saldırdı diye dünya ajanslarına, kameralara beyanat verenlerle mertçe mi mücadele edeceksiniz?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 23:23
25

Muhammed Ozduru - Kendi malını kendin yap Türkiye Müslüman kardeşine yardım et Türkiye kimseyi yarı yolda bırakma İslam diyon islam bu zor zamanda yardım etmeli

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 10:02
24

Derviş Kaya Kurt - İslam dünyası yöneticileri devrilmedik den sonra krallıklar yıkılmadık dan sonra bu iş çözüm bulmaz önce halklar ayaklanmalı

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 08:28
23

Hiç Kimse - İsrail Amerika karışık verilmiş He İsrail He Amerika farketmez ben ülkemde İsrail malı istemiyorum kullanma kullandırma

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 07:29
22

Sadeceözlem - İsrail başka ülkelere fırsat vermemiş ki . Evimde ne kullanıyorsam hepsi İsrail malıymış..

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 06:45
21

Yaşasın Kudüs - Baktımda evdeki ürünlerin çoğu israil'den bizim kendi yerli malımız sanki yok burda devlet suçlu neden her şeyi israil'den almış neden izin vermiş alınmasına boykot etmem için evdeki ürünlerin hepsini çöpe atmam gerek ALLAH israil'i perişan etsin yok olsun

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 06:11
20

Elif - Hepsi bilindik sürekli alınan markalar marketlerde çok satılan ürünler kişisel bakım ürünlerine ve abuk subuk şeylere değilde israil ürünlerine yasak getirilsin bi an önce ürünler satılmasın kimsede almasın allah şu mubarek ayda onları kahretsin beter etsin allah onlara yatacak yer bile nasip etmesin!

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 05:41
19

Sultan - Bunları yaymazsak kimse bu mallar kimin diye bakmayacak yayalım arkadaşlar herkes kendi boykotunu yayarsa geniş çaplı olur.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 05:31
18

Keskin Kerim - Lafı güzaf yahufinin malı değerlidir derhal ambargo konulmalı vatandaş bilgilendirilmeli dolar yakanlar iseail mallarını yakmaya bekliyoruz kampanya başlatılsın ülkeyi böyle Yahudi mallarından temizleyelim

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 04:47
17

Antikabiri - Hepsi israil marka değil arkadaşlar amerika israil karışık verilmiş

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 04:19
16

Kader Küçük - Evimizde kullandığımız o kadar çok ürünü varmış ki bende bir bakayım dedim ne varsa evime almayım diye hepte İsrail malıymış evimdekilerin. Diyecek söz bulamıyorum

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 04:13
15

İbrahim Halil - Adamlar evimizin herşeyini üretip yolluyorlar bizde alıyoruz Allah onları Bildiği gibi yapsın inşallah bu müsülman din kardeşlerimize rahat vermedikleri için.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Mayıs 03:56
13

Kadir Keklikci - 1 nolu yorumcu uz haklısın giriş yapılmasın halk bir şey yapamaz demeyelim hak duyarlı vatandaş malı almayınca o malın tarihi geçecek o mal çöpe gidecek onu satan da bir daha o malı almayacak veya iade edecek

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 03:43
11

Emeleaaa - İsrail malı olmayan şey yokmuş ki bunedir arkadaş reziliikk..coco colayı anladık!fanta sprite hepsi mi pes

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 03:06
10

Bülent - Türkiye'de şuan perakende sektöründe satışı devam eden ürünlerin birçoğunun parası ödenmiş demektir. Diğer arkadaşlarında beyan ettikleri üzere , Devlet olarak ambargo uygulamak ve Türkiye'de satışını ve üretimini yasaklamak en mantıklı ve izlenmesi gereken yoldur. Mübarek kitabımız Kur'an-ı Kerim'de Allah'ın emri olan , İsrailoğulları kıyamete kadar lanetlidir. İsrailoğulları ile ticaret yapmayın emrine şimdiye kadar Müslüman ülkeler tarafından uyulmaması ise abes ile iştigaldir. Müslüman bir ülke olarak Yahudiler ile ticareti hala sürdürüyor isen , inancın ve yaşamın arasında bağ yok demektir. İnandığımız gibi yaşamaktan ise yaşadığımız gibi inanmayı seçiyoruz demektir.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 02:42
09

Selvi - Rabbim Müslümanrın yardımcısı olsun Allah'ım İsrail denen azgın Yahudileri kahrı perişan etsin.Ne yazık ki Müslümanlarda birlik beraberlik yok biz böyle oldukça onlar üstünlük taslayacak.Bazı arkadaşların dediği gibi Türkiye niye o malları alıyor,tabiki azıcık olan bu Yahudi gruplar gücünü bizlerin verdiği madiyattan kazanıyor Kahrolsun kahrolsun kahrolsun...

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 02:36
08

Semih - Arkadaşlar Tayyip Erdoğan'ın bu ürünlerden haberi yokmu tabiki var ülkeye istese sokulmasina izin vermez ama ne yazikki bunu görüyor görmezden geliyor .. TS 644

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 11 Mayıs 01:54
07

Nebiye - Türkiye ye giriş engellenmeden buna dur diyemeyiz.ister istemez kullanan ürünler.neden girişe izin veriliyor.tüm marketlerde toplanıp yakılmadan önüne geçilemez.şahıs tek başına propoganda yapamaz ses çıkmaz görülmez kimi yapar kimi yapmaz.yok her aldığımız mal bomba oluyormuş katılmıyorum bombayı Türkiye olarak hepbirlikte atıyoruz.izin verilmesin girişe alınmaz o zaman.Allah yardım etsin zorda kalan müslüman kardeşlerimize.duyarsız değiliz ama elimizden birşey gelmiyor duadan başka

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 11 Mayıs 01:25
14

Omer - @Nebiye 07 nolu yoruma cevabı: Sokmayın ülkemize bu şerefsizlerin mallarimi

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 03:45
12

Nuh - @Nebiye 07 nolu yoruma cevabı: Bastakinde o got varmiki ulkeye giriş yasaklacak

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 03:27
06

Can Yüzer - burada yanlış olan ürünler var şans eseri head shoulders sampuanı kullanıyorum sahibi amerikalı Procter & Gamble adında birisi kurucuları William Procter ve James Gamble amerikalı oldukları söyleniyor

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 00:45
05

Yok - Almıyoruz diyoruzda hepsinden alıyoruz kaliteli diye bilmeden de olsa marka diye kaliteli diye nasıl aklımıza beynimize girmiş şerefsiz katiller Allahım affet bizi?

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 00:35
04

Esra - Ya zaten İsrail mali olmayan bişey yokmuş ki nerdeyse hepsini kullanıyorum gerçekten bilmiyodum

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 11 Mayıs 00:31
01

Kankiler - İsrail mallarını lutfen almayalım arkadaşlar Allah İsraili berdaraf etsin

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 23:36
02

Renaa - @Kankiler 01 nolu yoruma cevabı: Kahrolsun İsrail her şey onun

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 11 Mayıs 00:02



Anket Kanal İstanbul anket Yapılmalı Mı ? Yapılmamalı mı ?