• BIST102.270
  • Altın149,552
  • Dolar3,5485
  • Euro4,2033
  • İstanbul 24 °C
  • Ankara 22 °C
  • YEMEK
  • Son Haberler
    Tüm yemek haberleri »
    • GAZETELER
    • Günün Manşetleri
    Tüm Gazete Manşetleri »
    • CANLI PAYLAŞIM
    • Yazarlarımız
    Tüm Yazarlarımız »

    Zayıflama Hapı Ölüm Getirdi! Kullandığı Çin Malı Hap Hayatına Mal Oldu

    Adanalı tekniker Mustafa Yiğit, kullandığı Çin Malı zayıflama hapı yüzünden fenalaşarak hastaneye kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan genç, yapılan bütün müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.
    Zayıflama Hapı Ölüm Getirdi! Kullandığı Çin Malı Hap Hayatına Mal Oldu
    Zayıflama Hapı Ölüm Getirdi! Kullandığı Çin Malı Hap Hayatına Mal Oldu Zayıflama Hapı Ölüm Getirdi! Kullandığı Çin Malı Hap Hayatına Mal Oldu Zayıflama Hapı Ölüm Getirdi! Kullandığı Çin Malı Hap Hayatına Mal Oldu

    Adanalı tekniker Mustafa Yiğit, kullandığı Çin Malı zayıflama hapı yüzünden fenalaşarak hastaneye kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan genç, yapılan bütün müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. 

    Adana'da yaşayan Mustafa Yiğit, göbek bölgesinde bulunan yağlardan kurtulmak için internet üzerinden Çin malı zayıflama hapı siparişi verdi. Haptan kullanınca fenalaşan Yiğit, kaldırıldığı hastanede kurtarılamayarak hayatını kaybetti. 

    GÖBEK YAĞLARINDAN KURTULMAK İSTEDİ, CANINDAN OLDU
    Adana’nın Sarıçam ilçesinde meydana gelen olayda, Çukurova Üniversitesi Rektörlüğünde görevli bekar Mustafa Yiğit göbek kısmındaki yağlardan şikayetçiydi. Bu yağları eritmek için internette araştırma yapan Yiğit, 14 Ağustos günü Çin malı Dinitrophenol (DNP) isimli zayıflama ilacı siparişi verdi. İlaç 16 Ağustos günü Yiğit’e ulaştı ve kullanmaya başladı. Ertesi gün sabah 06.00’da aç karnına ilacı alan Yiğit, 08.00’de bir kez daha alarak iş yerine gitti. İş yerinde kalp çarpıntısı, yüksek ateş şikayetleri görülmeye başlayan Yiğit’i arkadaşları Balcalı Hastanesi acil servisine kaldırdı. Yiğit burada yapılan bütün müdahalelere rağmen kurtarılamazken, ölüm raporunda ölüm nedeni olarak zayıflama ilacı gösterildi. Yapılan otopsinin ardından Yiğit’in cenazesi toprağa verildi. 

    TEHLİKE SAÇIYORLAR
    Mustafa Yiğit’in ölümünün ardından açıklama yapan kuzeni estetiysen Nuran Şahin, Mustafa Yiğit’in ilacı sadece bir gün kullanarak hayatını kaybettiğini, yaptıkları araştırmalar sonucunda ilacın zayıflama değil tarım ilacı olduğunu görerek şoke olduklarını söyledi. Aynı ilaçtan daha önce de bir milli sporcunun hayatını kaybettiği ortaya çıktı. 

     

    Kaynak: Haber Kaynağı
    • Yorumlar 0
    • Facebook Yorumları 0
      Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.

    Diğer Haberler